Novembro 18, 2022

Xornada: “A protección das pensións de xubilación: perspectivas actuais e de futuro”

“A protección das pensións de xubilación: perspectivas actuais e de futuro”

Vernes 18 de novembro de 2022 ás 09:45 horas

Salón de Actos Concepción Arenal do Campus Industrial de Ferrol

Organizada pola presidenta do Consello Galego de Relacións Laborais, Antía Sández Callejo, a profesora da Facultade de Ciencias do Traballo da Universidade da Coruña, Asunción López Arranz, e a presidenta do Colexio de Graduados Sociais da Coruña e Ourense, Susana Soneira Lema.

As persoas interesadas en participar nesta xornada, deberán reservar a súa praza chamando ao 881 01 3577 ou enviando un correo electrónico cos seus datos persoais a decanato.fct@udc.gal antes das 14:00 horas do xoves 17 de novembro.

Un grupo de estudantes diante da Facultade de Ciencias do Traballo do Campus Industrial de Ferrol