O alcalde das Somozas, Juan Alonso Tembrás, visita o Campus Industrial de Ferrol

Durante a visita ao Campus Industrial de Ferrol, o alcalde do Concello das Somozas visitou o Centro de Investigacións Tecnolóxicas (CIT) e algúns dos laboratorios do Edificio de Talleres pertencente á Escola Politécnica de Enxeñaría de Ferrol (EPEF).

Ferrol, 26 de abril de 2022.- A vicerreitora do Campus de Ferrol e Responsabilidade Social, María Jesús Movilla, e a directora do Campus Industrial, Ana Ares, recibiron este luns, na Sala de Xuntas da Vicerreitoría, ao alcalde do Concello das Somozas, Juan Alonso Tembrás, quen se amosou moi interesado en explorar novas vías de colaboración coa Universidade da Coruña, e máis concretamente co Campus Industrial de Ferrol.

A xornada rematou cunha visita ao Centro de Investigacións Tecnolóxicas (CIT) onde  foi recibido polo seu director científico, Armando Yáñez, e máis pola súa directora técnica, Anne Gosset.